Motivation.se inleder partnersamarbete med Situational Services Nordic

Ledarskapssajten Motivation.se inleder ett långsiktigt samarbete med Situational Services Nordic AB - SitServ, en kunskapsleverantör som erbjuder ett brett utbud av kurser och utbildningar inom organisationsutveckling och personlig utveckling.

Företaget grundades i Sverige 2009 och har idag ett stort kontaktnät av ledarskapskonsulter i hela Norden. Kärnverksamheten utgår från ledarskapsutveckling, lärande, gruppeffektivitet och djupgående kundsamarbete för att vässa sociala relationer internt och affärsmässigt.

Utgångspunkten finns i modellen för Situational Leadership® - Situationsanpassat Ledarskap – ett område som våra läsare på Motivation.se har visat ett stort intresse för i sitt vardagliga arbete som chefer och ledare. Samarbetet kommer innebära att vi kan jobba ännu tydligare med innehåll och kunskapsspridning inom området situationsanpassat ledarskap.

Samarbetet blir ytterligare ett viktigt steg i vår ambition att stötta Sveriges chefer och ledare med relevant kunskap i sitt dagliga arbete.

Madeleine Roeck Hansen von Gyllenpalm är VD på SitServ och kommenterar partnersamarbetet:

- Samarbetet med Motivation.se känns som ett naturligt steg i vår ambition att sprida och förmedla kunskap på ett överskådligt och tidsenligt sätt. Ledarskap, motivation och framgångsrika individer och företag är något som både SitServ Nordic och Motivation.se har gemensamt och vi ser fram emot samarbetet som kan hjälpa till att ge en ökad förståelse och vilja att hitta både individers och företags fulla potential.

Per Winblad, vd och chefredaktör Motivation.se säger så här:

- På Motivation.se samarbetar vi med framstående kunskapsföretag inom våra olika huvudområden för att sprida kunskap till utveckling för våra läsare och medlemmar. Det känns därför mycket roligt att få inleda ett samarbete med Situational Services Nordic vars nätverk står för bred och djup kompetens inom personlig och organisatorisk utveckling.

Här är SitServ’s första gästartikel - Har du makt att påverka? - skriven av gästskribent Madeleine Roeck Hansen von Gyllenpalm

Här hittar du mer information om SitServ på Motivation.se!

Motivation.se är en guide till värderingsstyrt ledarskap. Vi låter våra läsare snabbt och överskådligt ta del av nyheter, trender, reportage, expertråd om ledarskap, motivation & goda prestationer - på ett helt nytt sätt.

För mer information, kontakta oss gärna:

Mobil: 0707-56 58 74 eller mail: per.winblad@motivation.se

Madeleine Roeck Hansen von Gyllenpalm, vd och ägare av Situtational Services Nordic AB.
Mobil: 0733-66 32 44 eller mail: madeleine.gyllenpalm@sitserv.se