Motivation.se inleder partnersamarbete med Stratsys

Ledarskapssajten Motivation.se inleder ytterligare ett tongivande samarbete med Stratsys som jobbar med strategi, planering och implementering av processer i företag som vill effektivisera sin verksamhet.

Stratsys är ett svenskt företag som under 15 år arbetat med att utveckla sin molnbaserade plattform som effektiviserar verksamheten hos stora och små organisationer. Produkterna är enkla att komma igång med och hjälper organisationer att planera, genomföra och följa upp på ett effektivt sätt. Idag når Stratsys produkter mer än 100 000 användare runt om i världen.

Visionen är förenkla arbetslivet på samma sätt som privatlivet revolutionerats med appar och digitala samlingsplatser för kommunikation.

Henrik Lepasoon, VD på Stratsys kommenterar samarbetet:

- Vi översköljs av information, och de senaste åren har tidningar och traditionell managementlitteratur inte bara flyttat till internet där man har kunna söka fram allt mellan himmel och jord utan informationen styr idag även av olika flöden på sociala plattformar man väljer, eller inte, att följa. Otroligt spännande, men utmanande, både att kunna ta till sig relevant information men även för de som vill sprida sitt budskap. Motivation.se har på kort tid byggt upp en imponerande bas av relevant information för ledare där vi i partnerskapet delar visionen att stötta ledare som vill göra skillnad.

Per Winblad, vd och chefredaktör Motivation.se kommenterar samarbetet:

- Det är mycket glädjande att vi nu inleder ett samarbete med ett spännande och framgångsrikt företag som Stratsys. Genom vårt samarbete får vi nu större möjlighet att sprida kunskap om hur chefer och ledare kan underlätta och effektivisera planering, genomförande och uppföljning av sin verksamhet.

Här hittar du Stratsys första gästartikel, skriven av Joakim Stattin: Kan dåliga mötesrutiner leda till stress?

Läs mer om Stratsys verksamhet här!

Motivation.se är en guide till värderingsstyrt ledarskap. Vi låter våra läsare snabbt och överskådligt ta del av nyheter, trender, reportage, expertråd om ledarskap, motivation & goda prestationer - på ett helt nytt sätt.

För mer information, kontakta oss gärna:

Mobil: 0707-56 58 74 eller mail: per.winblad@motivation.se

Henrik Lepasoon, VD