Motivation.se inleder partnersamarbete med Wise Consulting och Capacitet

Ledarskapssajten Motivation.se inleder partnersamarbete med Sveriges ledande konsultföretag inom HR - Wise Consulting

Wise jobbar med affärsdriven HR och hjälper sina kunder till tillväxt inom sina fyra huvudområden; HR-konsulttjänster, outplacement, utveckling, utbildning och förändring. Bolaget grundades 2001 och har sedan starten växt organiskt. Idag har Wise Consulting ca 70 anställda.

Under hösten 2014 lanserade Wise sin nya satsning inom ledarutveckling: Capacitet – en specifik utbildningsform som paketerar Wise Consultings långa erfarenhet av att utveckla medarbetare, ledare och organisationer. Capacitets bidrag på utbildningsmarknaden handlar om att designa utbildningsinsatser för att skapa bestående resultat, både i beteende och affär.

- Samarbetet med Motivation.se känns oerhört spännande! Motivation.se blir en viktig partner för oss eftersom de erbjuder en plattform för kunskapsspridning som ligger i linje med det vi gör och tror på. Vår passion är att utveckla såväl människors och organisationers fulla kapacitet i syfte att växa och prestera bättre. Vi hoppas kunna bidra med våra kunskaper och erfarenheter vi byggt upp genom åren och ser fram emot att inspireras av alla andras perspektiv och kunnande , säger Lena Noaksson, vd för Wise Consulting.

Kommentar från Per Winblad, vd och chefredaktör på Motivation.se:

- En stark del av vår affärsidé är kunskapsspridning. Vi vill vara med och underlätta för chefer och ledare där ute, göra skillnad och lyfta viktiga ledarskaps- och HR-frågor till diskussion. Wise Consulting är en tung aktör på HR-marknaden och deras framgångar inom sitt område är starkt kopplad till den breda kompetens medarbetarna inom hela Wise-koncernen besitter. Vi har ett antal gånger publicerat intervjuer och innehåll kopplat till Wise. Det känns därför jätteroligt att vi nu går in i ett närmare samarbete där vi tillsammans kommer att kunna skapa värde för varandra och våra olika nätverk.

För mer information, kontakta oss gärna:

Mobil: 0707-56 58 74 eller mail: per.winblad@motivation.se

Lena Noaksson, vd Wise Consulting