Motivation.se och CoachWalk Academy inleder partnersamarbete

Motivation.se och CoachWalk Academy inleder partnersamarbete

Ledarskapssajten Motivation.se lanserades 1 mars 2011 och har snabbt blivit en av Sveriges främsta resurser på nätet för ledare med intresse att utveckla sin verksamhet, sina medarbetare och sig själv. CoachWalk Academy är ett av Sveriges ledande utbildningsföretag inom professionell coaching.

- Att skapa värde för våra läsare och medlemmar genom att inspirera och sprida kunskap är något vi brinner för på Motivation.se. Genom vårt samarbete med CoachWalk Academy stärker vi vår möjlighet att sprida kunskap inom området coaching, ett område som intresserar många av våra läsare och medlemmar, säger Per Winblad, vd och chefredaktör på Motivation.se.

- Motivation.se håller på att utvecklas till en mycket intressant plats för olika perspektiv på ledarskap och det är med glädje vi på CoachWalk Academy går in i ett partnerskap för att vara en aktiv del av denna samlingsplats, kommenterar Peter Linnander, VD".

CoachWalk Academy grundades av 2009 och arbetar för att ligga i framkant av utvecklingen av professionell coaching. Detta innebär bland annat utbildningar inom såväl coaching som coachande handledning och transformerande ledarskap – vilket medför stora fördelar i förankringen och effekten av t.ex. ett förändringsprojekt i en organisation.

Motivation.se samlar kunskap, forskning och strömningar inom ledarskap, motivation och goda prestationer på en lättillgänglig plats i syfte att ge inspiration, nya insikter och perspektiv i den viktiga rollen som ledare. Våra läsare och medlemmar finns på beslutande poster både inom privat och offentlig verksamhet. Tillsammans bidrar vi till utvecklingen av svenskt näringsliv genom kreativa och inspirerande ledare.

Peter Linnander, vd CoachWalk Academy
Tfn: 0768-10 65 55 eller e-post: peter.linnander@coachwalk.se