Motivation.se och Gaia Leadership inleder partnersamarbete

Ledarskapssajten Motivation.se och det internationella ledarutvecklingsföretaget Gaia Leadership inleder ett partnersamarbete.

Ledarskapssajten Motivation.se lanserades 1 mars 2011 och har snabbt blivit en av Sveriges främsta resurser på nätet för chefer och ledare med intresse att utveckla sin verksamhet, sina medarbetare och sig själv.

Gaia Leadership har sedan starten 1998 utvecklat tiotusentals toppledare och första linjens chefer inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Kunderna finns både i Sverige men även internationellt med tyngdpunkt på Europa, Nordamerika och Asien.

-   Gaia Leadership har en bred och djupgående kompetens inom flera av våra huvudområden på Motivation.se - ledarutveckling, kommunikativt ledarskap, ledningsgruppsutveckling och coaching. Genom vårt samarbete ökar vi möjligheterna att skapa ytterligare värde för våra läsare och medlemmar, säger Per Winblad, vd och chefredaktör på Motivation.se.

Johan Grip, vd Gaia Leadership: Att sprida kunskap, inspirera och ge värde till andra är starka bakomliggande mål för Motivation.se. Det är angenämt för Gaia Leadership att ansluta till de målen. Vi uppfattar Motivation.se som en samarbetspartner med samma syfte som vi. Därför tycker vi det är riktigt roligt att starta upp detta samarbete och tillsammans verka för ett ledarskap som frigör och tillvaratar människans inneboende kraft.