Motivation.se och Move Management inleder partnersamarbete

Move Management hjälper organisationer och människor att må bättre, växa och utvecklas genom att förtydliga ledarskapet, vässa kommunikationen och skapa effektiva möten. Move Management nominerades av Företagarna till Årets företagare 2012.

- Det känns inspirerande att inleda ett samarbete med Move Management. Vi delar grundläggande värderingar och tron på den enorma potentialen i varje människa och organisation. Vi vet också vad som krävs för att skapa varaktiga resultat: Ledare och medarbetare som vet hur de ska bidra – och har viljan och lusten att göra det, säger Per Winblad, vd och chefredaktör på Motivation.se.

- Motivation.se är en mycket ambitiös och drivande kunskapsbank som vi på Move Management ser som en självklar samarbetspartner. Tillsammans med våra kunder möter vi idag en verklighet som är mer komplex och föränderlig än någonsin tidigare. För att kunna hantera nya värderingar, ökad konkurrens, kraven på ett medvetet varumärke och samtidigt kunna ta ett samhällsansvar, behövs det djup och den bredd som både Motivation.se och Move Management kan erbjuda, säger Jonas Roth, vd och en av grundarna till Move.

Move Management skapar beständiga resultat genom att fokusera på människorna i organisationen. Move utvecklar nya strategier, driver förändringsprocesser, utvecklar ledare och team, faciliterar workshops och möten, skapar en fungerande intern kommunikation och vad mer som krävs för att få det att hända. Allt i nära samarbete med kunderna. Move gör företag och organisationer mer effektiva samtidigt som människorna i det mår bättre. Namnet Move anspelar på förändring och förflyttning, men också kraftsamling, beredskap och konsten att beröra människor.

Motivation.se samlar vi kunskap, forskning och strömningar inom ledarskap, motivation och goda prestationer i syfte att ge inspiration, nya insikter och perspektiv i den viktiga rollen som ledare. Allt samlat på en lättillgänglig plats. Våra läsare och medlemmar finns på beslutande poster både inom privat och offentlig verksamhet. Tillsammans bidrar vi till utvecklingen av svenskt näringsliv genom kreativa och inspirerande ledare.

Jonas Roth, vd Move Management
Tfn:  0706-24 37 40 eller e-post: jonas@move.se