Motivation.se och StepStone i samarbete om lediga chefsjobb

karriärsektion.

- Vi tycker det känns bra att ha inlett ett samarbete med StepStone, en stor och viktig aktör på rekryteringsmarknaden, säger Per Winblad, VD och chefredaktör för Motivation.se. På det här sättet öppnar vi upp ytterligare en dimension av siten för våra läsare att hitta nya karriärmöjligheter.

Relevanta lediga tjänster från StepStone kommer att exponeras på Motivation.se.

Tanken bakom samarbetet är att motivera besökare på Motivation.se som går i jobbsökartankar att ta steget fullt ut och söka ett nytt jobb när de ser något intressant. Något helt i linje med Motivation.se som strävar efter att utbilda och motivera ledare och chefer att prova nytt och ta nästa steg i sin karriär.

- Vi är idag en stark aktör när det gäller rekryteringsannonsering av chefer och ledare och vi levererar kvalitativa resultat till våra kunder när de letar efter kandidater till lediga jobb, säger Charlotte Ulvros, marknadschef på StepStone. För oss var det därför viktigt att hitta en driven och kunnig samarbetspartner som brinner för ledarskapsutveckling och HR samt fokuserar på de senaste trenderna inom området, något vi nu hittat med Motivation.se.

Utöver publicering på Motivation.se och stepstone.se, sprids rekryterande företags platsannonser på StepStones nischade specialsajter och mobilappar, andra partnersajter, Google, jobbsökmotorer, sociala medier samt mailas ut till relevanta jobbsökare. Allt utan extra kostnad för kunden.