Inbjudan till presentation av MQs bokslutskommuniké 2011/2012

MQ offentliggör sin bokslutskommuniké för räkenskapsåret augusti 2011–september 2012 tisdagen den 9 oktober klockan 07.15.

Presentation av rapporten hålls i MQs butik i Sturegallerian i Stockholm samma dag klockan 08.30 för analytiker, investerare och media. Mats Gärdsell, VD och koncernchef, och Tony Siberg, vVD och CFO, kommenterar rapporten och bolagets utveckling.

Anmälan sker till Charlotta Karlsson, e-post charlotta.karlsson@mq.se eller telefon
031-388 80 15.

Presentationen kan även följas via telefonkonferens och webbsänds direkt på www.mq.se. Det finns möjlighet att lyssna på webbsändningen i efterhand på samma plats. För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring: Sverige +46 (0)8 506 195 69, INT +44 (0)1452 551 495

Mats Gärdsell, VD och koncernchef, telefon 0702-77 74 94
Tony Siberg, vVD och CFO, telefon 0736-84 41 60

MQ är en av Sveriges ledande varumärkeskedjor. Genom en mix av egna och externa varumärken erbjuder MQ män och kvinnor kläder med hög modegrad i attraktiva butiker. Butikskedjan omfattar i dagsläget 116 butiker och ambitionen är att etablera MQ som den ledande varumärkeskedjan i Norden. MQ-aktien är noterad vid NASDAQ OMX Stockholm sedan den 18 juni 2010. För mer information se www.MQ.se.