Inbjudan till presentation av MQs bokslutskommuniké 2012/2013

MQ offentliggör sin bokslutskommuniké för räkenskapsåret augusti 2012–september 2013 onsdagen den 9 oktober klockan 07.15.

Presentation av rapporten hålls i MQs butik i Sturegallerian i Stockholm samma dag klockan 08.30 för analytiker, investerare och media. Christina Ståhl, VD och koncernchef, och Tony Siberg, vVD och CFO, kommenterar rapporten och bolagets utveckling. Presentationen kommer att hållas på svenska.

Anmälan sker till Charlotta Karlsson, e-post charlotta.karlsson@mq.se eller telefon
031-388 80 15.

Presentationen kan även följas via telefonkonferens och webbsänds direkt på www.mq.se. Det finns möjlighet att lyssna på webbsändningen i efterhand på samma plats. För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring:Sverige 08-506 307 79, INT +44 (0) 1452 555 131

Christina Ståhl, VD och koncernchef, telefon 0707-64 12 61
Tony Siberg, vVD och CFO, telefon 0736-84 41 60

MQ är en av Sveriges ledande varumärkeskedjor. Genom en mix av egna och externa varumärken erbjuder MQ män och kvinnor kläder med hög modegrad i attraktiva butiker. Butikskedjan omfattar i dagsläget 122 butiker och ambitionen är att etablera MQ som den ledande varumärkeskedjan i Norden. MQ-aktien är noterad vid NASDAQ OMX Stockholm sedan den 18 juni 2010. För mer information se www.MQ.se.