MQ Holding AB bjuder in till presentation av andra kvartalet 2019/2020

MQ Holding AB offentliggör resultatet för det andra kvartalet (september 2019 –februari  2020) onsdagen den 18 mars klockan 07:15.

En telefonkonferens hålls samma dag klockan 09:00 för analytiker, investerare och media.

Ingvar Larsson, VD och koncernchef, och Ola Wahlström, CFO, kommenterar rapporten och bolagets utveckling.

Presentationen webbsänds direkt på www.mq.se. Det finns möjlighet att lyssna på webbsändningen i efterhand på samma plats.

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring +46 (0)8-56 64 26 51 och ange konferenskod  54745039 #

Marie Sandahl, IR-chef, +46 (0)31- 388 80 42

MQ Holding AB äger och driver modebutiker under de tre affärsområdena MarQet, MQ och Joy. MarQet är en konceptbutikskedja som erbjuder dam- och herrmode och nya spännande produktkategorier anpassat för dagens flexibla arbetsliv. MQ är Sveriges största varumärkeskedja som genom en mix av egna och externa varumärken erbjuder kläder för män och kvinnor med hög modegrad i attraktiva butiker. Joy vänder sig till kvinnan ”mitt i livet” som är modeintresserad och söker god kvalitet, passform och komfort. De tre affärsområdena omfattar 159 butiker samt e-handel. MQ Holding-aktien är noterad vid NASDAQ OMX Stockholm sedan den 18 juni 2010. För mer information se www.mq.se