MQ Holding bjuder in till presentation av det tredje kvartalet 2018/2019

MQ Holding offentliggör resultatet för det tredje kvartalet (mars 2019 – maj 2019) onsdagen den 19 juni klockan 07.15.

En telefonkonferens hålls samma dag kl 09:00 för analytiker, investerare och media.

Ingvar Larsson, VD och koncernchef, och Ola Wahlström, CFO, kommenterar rapporten och bolagets utveckling.

Presentationen webbsänds även direkt på www.mq.se. Det finns möjlighet att lyssna på webbsändningen i efterhand på samma plats.

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring +46 (0)8 56 64 26 51 och ange konferenskod 36919339#.

Christine Abrahamsson, IR-chef, +46 (0)31- 388 80 23

MQ Holding AB äger och driver modebutiker under de två affärsområdena MQ och JOY. MQ är idag Sveriges största varumärkeskedja. Genom en mix av egna och externa varumärken erbjuder MQ kläder för män och kvinnor med hög modegrad i attraktiva butiker. JOY vänder sig till kvinnan ”mitt i livet” som är modeintresserad och söker god kvalitet, passform och komfort. De två affärsområdena omfattar idag totalt 171 butiker samt e-handel. MQ Holding-aktien är noterad vid NASDAQ OMX Stockholm sedan den 18 juni 2010. För mer information se www.mq.se