"Världens främsta champagneexpert åker uber under hela farsdag"

Report this content

Varumärket Richard Juhlin grundar sig i världens främsta champagneexperts namn. Richard Juhlin och Uber kommer under farsdag 2015-11-08 ingå ett samarbete som bygger på att flaskorna av det alkoholfria mousserande vinet kommer finnas till förfogande i särskilt utvalda Uber-Black bilar i Stockholm och Göteborg. I bilarna kommer en broschyr med information om Richard Juhlin och företaget finnas att ta del av. Under dagen finns det också möjlighet att vara med och tävla i bilarna.

Tävlingen bygger på att du tar en bild med flaskan och skickar in till vår mail. En jury väljer sedan sedan ut en vinnare som får en låda av Richard Juhlins ännu inte lanserade Jublee bubbel.

Uber är en app-baserad privatchaufförstjänst. Med ett enkelt knapptryck kan du resa i Stockholm, Göteborg och 310+ andra internationella städer - elegant, säkert och till samma pris som vanlig taxi. Med koden “MRGWINES” får du din första resa gratis i Göteborg eller Stockholm, upp till 150 kr.

Gör så här:

1. Ladda ned Uber-appen

2. Skriv in koden “ MRGWINES” när du registrerar ditt konto

3. Du är nu redo att åka!

Direktlänk: https://get.uber.com/go/MRGWINES

Richard Juhlin Blanc de Blancs är ett elegant franskt mousserande chardonnayvin med krispig syra och balanserad fräschör med vackra toner av lime och gröna äpplen. Vinet är lagrat en kort tid på små ekfat för att lyfta fram vinets karaktär. Richard Juhlin är ansedd som världens främste champagneexpert – respekterad bland annat för sitt unika doft- och smaksinne.

Vill ni veta mer vad MRG Wines och Richard Juhlin har att erbjuda kan ni besöka www.mrgwines.com eller maila oss på info@mrgwines.com.

Email: info@mrgwines.com

Taggar: