• MSC Cruises/

Du har väl inte glömt att O.S.A. till MSC Cruises årliga italienska lunch på TUR den 24:e mars?

Torsdagen den 24 mars önskar vi dig välkommen till MSC Cruises monter C04:42 på TUR-mässan i Göteborg. Ta del av de senaste nyheterna och trenderna inom rese- och kryssningsbranschen och avnjut vår läckra italienska buffé.

Intresset för kryssningar fortsätter att öka i Skandinavien. Enligt en ny undersökning utförd av MSC Cruises bland utvalda resesäljare och beslutsfattare inom resebranschen i Sverige tror hela 53 procent att kryssningar kommer att öka mest som reseform under 2011. MSC Cruises Scandinavia välkomnar dig till sin monter på TUR där du får mer information om:

• Resultatet från MSC Cruises nya reseundersökning
  • Förenade Arabemiraten - MSC Cruises nya kryssningsdestination för 2011/2012

Inbjudan till lunchen är personlig och föranmälan obligatorisk.

Tid: torsdag 24 mars kl. 12.00 - 14.00

Plats: MSC Cruises monter C04:42 på TUR.

Benvenuto! Hjärtligt välkommen!

MSC Cruises Scandinavia

Har du redan anmält dig, vänligen bortse från denna påminnelse.

O.S.A. till Livia Podestá på Prat PR senast den 18 mars:

e-post: livia.podesta@prat.se, tel: 08 545 152 34

MSC Cruises är ett av Europas största kryssningsrederier med huvudkontor i Neapel. Kryssningarna säljs i Norden genom återförsäljare. MSC Cruises har den mest moderna flottan i världen med de elva fartygen MSC Magnifica, MSC Splendida, MSC Fantasia, MSC Poesia, MSC Orchestra, MSC Musica, MSC Sinfonia, MSC Opera, MSC Armonia, MSC Lirica och MSC Melody som kryssar i Medelhavet, Karibien, Nordeuropa, Atlanten, Syd- och Nordamerika och Sydafrika. MSC Cruises är miljöcertifierat enligt ISO 1400 och är det enda rederiet som belönats med 6 Golden Pearls från Bureau Veritas för hög standard inom miljö, hälsa och säkerhet. MSC Cruises är även certifierat enligt ISO 9001 och ISO 2200 för kvalitet och säkerhet i samband med livsmedelshantering. Rederiet samarbetar med UNICEF i ett gemensamt projekt som syftar till att ge utsatta barn i Brasilien en utbildning av hög kvalitet. MSC Cruises ingår i samma koncern som MSC Cargo, ett av världens största containerfraktföretag. Ägare är den italienska familjen Aponte Besök www.msccruises.se