• MTG/

Uppdatering av 2020 års evenemangskalender för ESL’s Masterturneringar

STOCKHOLM, 10 september 2020 — Modern Times Group MTG AB:s (publ.) (”MTG”) portföljbolag ESL har offentliggjort ytterligare förändringar i bolagets evenemangskalender för 2020 års Masterturneringar till följd av försiktighetsåtgärder från lagstiftare och myndigheter med målet att begränsa spridningen effekterna av den pågående coronavirus-pandemin.

Filen som bifogas detta pressmeddelande visar DreamHacks och ESL’s kalender per den 10 september 2020, och kan komma att justeras ytterligare.

Information om vidare justeringar av ESL:s och DreamHacks masterturneringar kommer att göras löpande, om och när det behövs. Detta som en följd av den osäkerhet som just nu råder och för att fatta välgrundade beslut i varje situation.

För mer information:
Oliver Carrà, Public Relations Director
Direct: +46 (0)70-464 44 44, oliver.carra (at) mtg.com

Nå oss: communications@mtg.com
Högupplösta pressbilder för medier: Flickr
Följ oss: mtg.com / Twitter LinkedIn

Om MTG
MTG (Modern Times Group MTG AB(publ.)) är ett strategiskt operationellt investeringsbolag inom esport- och spelunderhållning. Vi har vårt ursprung i Sverige och våra aktier är noterade på Nasdaq Stockholm (’MTGA’ och ’MTGB’).

Taggar:

MTG