Shawn Mendes sätter fansen på prov i MTVs ”Game Changer”

Hur mycket vet fansen egentligen om sin största idol? I MTVs Game Changer åker MTVs reporter ut för att hitta de mest dedikerade fansen till världstjärnor - under deras konserter. I kvällens avsnitt får vi lära känna Shawn Mendes, på djupet.

Det första avsnittet i programserien”Game Changer” handlar om ingen mindre än kanadensaren Shawn Mendes, som ligger bakom världshits som ”Stitches”, ”Life of the Party”, ”Treat You Better” och ”Mercy”.

I det halvtimmes långa programmet “Game Changer” följer vi MTVs Traci Strumpf, känd från bland annat prank-serien Bugging Out, när hon beger sig till Shawn Mendes konsert för att ge ett lyckligt fan den häftigaste konsertupplevelsen någonsin.

För att komma ett steg närmare sin idol Shawn Mendes får fansen tävla i utmaningar som enbart handlar om superstjärnan. Den mest passionerade, kunniga och engagerade idoldyrkaren kommer slutligen att vara den som får en ”once in a lifetime experience”. För den lyckliga vinnaren kommer kvällen bli en GAME CHANGER.

MTVs Game Changer kickstartar ikväll med Shawn Mendes kl. 21.00 på MTV.