The Hard Times of RJ Berger - Serien om supertönten med den minst sagt stora kroppsgåvan är tillbaka på MTV!

Den välutrustade tillika nördiga 15-åringen RJ Berger och hans sexgalna kompis Miles Jenner är tillbaka i rutan med sina tonårsbekymmer och vardagsdramatik. Söndagen den 17 juli klockan 19:00 kickar den andra säsongen av The Hard Times of RJ Berger igång på svenska MTV.

Under tolv söndagar framöver kommer vi återigen kunna följa RJ Berger och hans speciella vänner i deras något annorlunda vardag. Säsong två av The Hard Times av RJ Berger tar vid där andra säsongen slutade. I sista avsnittet fick vi se hur RJ övergav flickan i hans våta drömmar, Jenny Swanson, för att istället bli av med oskulden med hans minst sagt efterhängsna tjejkompis, Lili Miran, i hennes sjukhussäng sekunderna innan hennes hjärta stannar. Frågan är nu, kommer Lily att överleva? Och om hon nu överlever kommer RJ välja henne eller Jenny? Andra säsongen bjuder på ännu mer drama och pinsamheter än första säsongen. Missa inte heller gästspelen av Vinny från skandalomsusade Jersey Shore och av superkändisen Paris Hilton!

The Hard Times of RJ Berger sänds på MTV söndagar kl 19:00 med start den 17 juli.