AFFÄR I KANADA!

MultiDocker har idag fått bekräftelse angående försäljning av två CH600 som ska levereras till Kanada. Affären har gjorts via CAT-återförsäljaren Finning. Ordervärdet uppgår till ca 8,5 MSEK.

Finning är CATs största återförsäljare och har huvudkontor i Vancouver. Företaget sysselsätter 12.000 medarbetare på en global marknad.

Skogsindustrin i Kanada har via CAT och deras återförsäljare efterfrågat MultiDockers effektiva maskiner. Vi är mycket nöjda med att nu kunna leverera två materialhanterare, förhoppningsvis de första i lång rad maskiner”, säger Simon Österström, Regionchef för Nord- och Sydamerika.

För mer information, vänligen kontakta:

VD, Percy Österström. Tel: 070 53 196 03. percy.osterstrom@multidocker.com