MultiDocker kompletterar årsredovisning 2019

MultiDockers årsredovisning för 2019 är kompletterad. Revisionsberättelsen är tillagd och nedanstående text har tillkommit i förvaltningsberättelsen.

“FORTSATT DRIFT

MultiDockers budget och prognoser för innevarande och kommande år indikerar att omsättning och intjäning kommer att öka. Bolagets bedömning är att resultatet, som följd av genomförda kostnadsbesparingar, kommer att förbättras. Genom detta räknar bolaget med att kunna attrahera mer kapital och på det sättet trygga bolagets framtid. Det pågår långt framskridna förhandlingar med en part som förklarat sig villig att bidra till bolagets utveckling. Det är därmed styrelsens och verkställande direktörens enhälliga uppfattning att samtliga kriterier för fortsatt drift av bolagets och koncernens samlade verksamhet är uppfyllda.”

Fullständig 2019 årsredovisning finns på MultiDockers hemsida; www.multidocker.com/about-us/investor-relations/rapporter.

För mer information, vänligen kontakta:

Maria Bogren, VD