NY AFFÄR I USA!

MultiDocker har gjort en ny affär i USA. Denna gång via CAT-återförsäljaren Cleveland Brothers. Affären innefattar en CH1400 till ett värde av ca 11 miljoner SEK. Maskinen som ska levereras är en eldriven modell (E-power) med en fast undervagnskonstruktion som ska hantera last från pråmar hos kund i östra USA.

MultiDocker ser fram emot fortsatt samarbete med Cleveland Brothers som är en stor aktör i Pennsylvania, norra West Virginia och västra Maryland. Cleveland Brothers har varit Cat-återförsäljare sedan 1948 och erbjuder maskiner, service och reservdelar som stöder bland annat bygg-, jordbruks-, skogs-, och energiproduktionsindustrin. Läs mer på www.clevelandbrothers.com.

För mer information, vänligen kontakta:

Percy Österström, VD. Tel: 070 53 196 03. percy.osterstrom@multidocker.com