• MultiQ/

Ändring av datum för MultiQs delårsrapporter för andra och tredje kvartalet 2011

MultiQ har beslutat att ändra datum för offentliggörandet av delårsrapporterna för andra och tredje kvartalet 2011.

Delårsrapporten för januari-juni kommer att offentliggöras den 11 augusti, istället för den 12 augusti som tidigare angetts. Vidare kommer delårsrapporten för januari-september offentliggöras den 1 november, istället för den 26 oktober som tidigare angetts.

MultiQ är skyldig att offentliggöra informationen i detta pressmeddelande enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 1 augusti 2011, kl. 15:30.

Anders Laurin, VD MultiQ
Tel.: 46(0)730 80 25 15
E-post: anders.laurin@multiq.com

MultiQ International AB bildades 1988 i Malmö. MultiQs marknadserbjudande består av bildskärmslösningar inkluderat, hårdvara, mjukvara och tjänster för Digital Signage lösningar samt tillhörande kringutrustning. MultiQ är noterat på NASDAX OMX Stockholm i kategorin Small Cap. Bolaget har sitt huvudkontor i Malmö, Sverige samt försäljningskontor i Stockholm, Norge och Storbritannien. Mer information om MultiQ finns på www.multiq.se.

Taggar: