MultiQ får ny tilläggsorder från England

MultiQ har fått en ny tilläggsorder på specialanpassade bildskärmar från en av Englands största detaljhandelskedjor. Ordern är värd 1,3 miljoner kronor och kommer att levereras under första kvartalet 2010. Lösningen består av två skärmar monterade på en så kallad POS-pole. (POS = Point Of Sale). Den ena skärmen har pekfunktion och är vänd mot kassören, medan den andra är vänd mot kunderna och används för reklam, information och promotion. Lösningen är framtidsinriktad och underlättar ökad interaktion med kunderna. - Kunden har valt vår bildskärmslösning tack vare att såväl design som funktion fungerar över tid. Det är viktigt att skärmarna ser likadana ut nu som de vi levererade för två år sedan, även om teknologin inuti skärmarna löpande uppdateras, säger Anders Laurin, VD på MultiQ. MultiQ är skyldig att offentliggöra informationen i detta pressmeddelande enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 2009-12-21, klockan 13.00.

Taggar: