• Munters Group AB/

Save the date 12 december – Munters investor relations bjuder in till ett webbinarium fokuserat på Digital solutions inom FoodTech

Välkommen till Munters webbinarium fokuserat på software inom Digital solutions, ett prioriterat tillväxtområde för Munters inom affärsområdet FoodTech. Webbinariet kommer att ge en överblick av FoodTechs digitala position samt erbjudande och strategi.

Medverkande: Munters CEO & President, Klas Forsström, GVP & President FoodTech, Pia Brantgärde Linder och President MTech Systems, Marcel Cohen.

Webbsändningen börjar kl 14:00 CET (13:00 BST i London och 08:00 EDT i New York) den 12 december och beräknas avslutas 14:45 CET. Evenemanget webbsändas live och kommer även finnas tillgänglig för visning efter evenemanget på Munters investor relations webbplats.

Webcast:

Länk till webcast: https://ir.financialhearings.com/munters-digital-solutions-webinar-2023

Kontaktinformation:

Ann-Sofi Jönsson, Vice President Investor Relations & Enterprise Risk Management
Telefon: +46 730 251 005

Line Dovärn, Director Investor Relations
E-mail: line.dovarn@munters.com

Munters är en världsledande leverantör av energieffektiva lösningar för luftbehandling. Genom innovativ teknik skapar våra experter ett perfekt klimat för kunder inom ett flertal branscher. Munters har varit banbrytande inom området luftmiljö sedan företaget grundades 1955. Idag sker tillverkning och försäljning i fler än 30 länder av våra mer än 4 000 medarbetare. Munters Group AB är noterat på Nasdaq Stockholm och rapporterade 2022 mer än tio miljarder kronor i omsättning. För mer information, besök oss på www.munters.com.