Ändrat rapportdatum i Munters. Bolagets årsredovisning för 2008 tillgänglig.

Report this content

Munters har ändrat datum för bolagets rapport för andra kvartalet 2009. Rapporten kommer att publiceras den 22 juli 2009, ej som tidigare meddelats den 12 augusti.

Kommande rapportdatum:
23 april 2009
Delårsrapport januari-mars 2009

22 juli 2009
Delårsrapport januari-juni 2009

28 oktober 2009
Delårsrapport januari-september 2009

9 februari 2010
Bokslutskommuniké för 2009

22 april 2010
Delårsrapport januari-mars 2010

22 juli 2010
Delårsrapport januari-juni 2010

Munters årsredovisning för 2008 tillgänglig
Munters årsredovisning för 2008 är nu tillgänglig på Munters hemsida under adress www.munters.com/rapporter. En utskrift av den elektroniska versionen finns samtidigt tillgänglig på Munters AB:s huvudkontor. Årsredovisningen skickas endast till de aktieägare och intressenter som uttryckligen efterfrågar den. Årsredovisningen kan, förutom på Munters hemsida, även beställas via e-post, info@munters.se eller tel 08-626 36 00. Den engelska årsredovisningen publiceras på hemsidan den 3 april.

Munters AB (publ)
För ytterligare information kontakta:
Lars Engström, Chief Executive Officer
lars.engstrom@munters.se

Martin Lindqivst,CFO
martin.lindqvist@munters.se

Denna information är sådan som Munters AB (publ) kan vara skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lag om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande kl 14.00 den 17 mars 2009.

Detta pressmeddelande finns även på www.munters.com.