• My Beat AB/

My Beat AB tidigarelägger delårsrapport för det andra kvartalet räkenskapsåret 2023/2024 till den 5 december 2023.

Delårsrapporten för det andra kvartalet räkenskapsåret 2023/2024 kommer att publiceras den 5 december istället för den 15 december 2023 som tidigare planerat och kommunicerat. Tidigareläggning sker som en administrativ åtgärd då rapporten färdigställts tidigare än beräknat.

För mer information om My Beat, vänligen kontakta:

Olav Kalve

Styrelseordförande My Beat AB

olav@advisum.no

www.mybeat.se

Kristoffer Engardt

VD My Beat AB

VD Karma Mobil AB, dotterbolag till My Beat AB

+46 727901917

kristoffer@mybeat.se

www.mybeat.se

Om My Beat:

My Beat är verksamma inom telekommunikation och verkar som en virtuell mobiloperatör. Bolaget erbjuder mobila tjänster för telekommunikation i form av mobiltelefoni och mobil datatrafik från en annan operatörs nät. Kunderna består av både privatpersoner samt små- och medelstora företagskunder runtom marknaderna i Norden.