Inbjudan till presentation av Mycronics första kvartal 2022

Analytiker, investerare och media bjuds in till presentationen av Mycronics första kvartal 2022. Presentationen sker den 21 april 2022, klockan 10:00. Rapporten publiceras den 21 april 2022, klockan 08:00 och kommer tillsammans med presentationsbilder att finnas tillgänglig på www.mycronic.com.

Anders Lindqvist, VD och koncernchef samt Pierre Brorsson, Ekonomi-och finansdirektör & Sr VP Corporate Development kommer att presentera bolagets utveckling. Presentationen hålls som ljudsändning över nätet och telefonkonferens. Efter presentationen, som hålls på engelska, följer en frågestund.

Telefonnummer och ljudsändning över nätet
För att deltaga via telefon, ring något av nedan nummer. Vänligen ring in fem minuter innan presentationen startar.

Sverige: +46 8 566 427 03
Storbritannien: +44 333 300 9261
USA: +1 631 913 1422, PIN: 31935932#

Länk till webbsändning: https://mycronic-external.creo.se/220421

För att kunna ställa frågor är det nödvändigt att ringa in på något av telefonnumren ovan. En inspelning av presentationen kommer även att publiceras på Mycronics webbplats.

För ytterligare information kontakta:
Sven Chetkovich
Director Investor Relations
Tel: +46 70 558 39 19
sven.chetkovich@mycronic.com

Informationen i detta pressmeddelande publicerades den 7 april 2022, klockan 08:00.

Om Mycronic
Mycronic är ett högteknologiskt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför produktionsutrustning med höga krav på precision och flexibilitet till elektronikindustrin. Mycronics huvudkontor ligger i Täby utanför Stockholm och koncernen har dotterbolag i Frankrike, Japan, Kina, Nederländerna, Singapore, Storbritannien, Sydkorea, Tyskland, USA och Vietnam. Mycronic är noterat på Nasdaq Stockholm. www.mycronic.com