Imorgon öppnar H&M Home i Nacka Forum

Nacka Forum fortsätter att stärka sitt breda butiksutbud med ny öppning av H&M Home butik på fredag 22/03. Den nyrenoverade H&M butiken har fått en större yta på totalt 2700 kvm och erbjuder dam, herr, Divided, Kids, Beauty och Home sortiment.

På fredag den 22 mars öppnar H&Ms nya butik i Nacka Forum i Atrium på plan 1. Den renoverade butiken öppnar med ett brett butiksutbud och ett större mode-och skönhetskoncept inom H&M Beauty. Utöver det kommer butiken ha herr, barn och Divided sortiment och en helt ny H&M Home avdelning.

– Under 2018 öppnade vi 8 nya butiker och restauranger och vi tycker det är mycket kul att kunna fortsätta att stärka centrumets utveckling och utbud efter våra besökares behov och efterfrågan med flera nya koncept under 2019, säger Sofia Rundström, Centrumchef i Nacka Forum.

Den nya öppningen kommer att firas i centrum med erbjudanden och aktiviteter under dagen för besökare att ta del av. Läs mer på www.nackaforum.se

Sofia Rundström, Centrumchef Nacka Forum, Unibail-Rodamco-Westfield
+46 (0)73 662 35 17, sofia.rundstrom@urw.com

Amelie Argenti, Communication Manager Nordics, Unibail-Rodamco-Westfield
+46 (0)76 525 56 06, amelie.argenti@urw.com

Nacka Forum är det största köpcentrumet i området öster om Stockholms innerstad och rymmer 125 butiker, restauranger och caféer i fyra plan. Här finner du bland annat mode, inredning, teknik, restauranger och caféer. På 54 000 m2 ryms även matbutiker, systembolaget, apotek, bibliotek samt banker, sjukvård, kontor och mäklare. Nacka Forum har öppet 10–20 varje vardag, lördag 10–18 och söndag 11-18. Nacka Forum ägs och drivs av Unibail-Rodamco-Westfield. www.nackaforum.se

Snabbfakta

Citat

Under 2018 öppnade vi 8 nya butiker och restauranger och vi tycker det är mycket kul att kunna fortsätta att stärka centrumets utveckling och utbud efter våra besökares behov och efterfrågan med flera nya koncept under 2019.
Sofia Rundström, Centrumchef i Nacka Forum.