Navian finalist för utmärkelsen Årets Nordic PropTech Awards 2023

Svenska PropTech Navian har valts ut som en av de fyra finalisterna i kategorin Invest & Finance på Nordic PropTech Awards 2023. Tävlingen belyser och hyllar de bästa nya PropTech företagen inom fastighetsbranschen.

En jury på sex personer bedömer framgångsrikt arbete, ett professionellt arbetssätt samt vilka resultat man uppnått.

”Det är otroligt kul att Navian uppmärksammas. Vi är alla väldigt glada för nomineringen till Årets Nordic PropTech inom Invest & Finance kategorin. Jag är både glad och hedrad över utnämningen men även ödmjuk med vetskap om att denna nominering är ett resultat av vårt teams hårda arbete och framgång”, säger Sergey Kazachenko, VD på Navian.

Vinnarna i samtliga kategorier utses den 8 februari i Stockholm.

Läs mer om tävlingen på nordicproptechawards.se

Matias Rodriguez
Head of Marketing
E-post:matias.rodriguez@naviangroup.com

Tel: +46 705 65 44 55

Navian Tech AB är den första digitala plattformen på marknaden som kopplar samman alla faserna i fastighetsutvecklings- och investeringsresan. Plattformen erbjuder de tjänster du behöver för att göra fastighetsinvesteringar och fastighetsutveckling enklare, mer effektivt och mer tillgängligt för alla.

Företagets vision är att öppna dörren till nya sätt att utveckla och investera i fastigheter för privata och institutionella investerare, små och mellanstora utvecklare samt andra inom fastighetstjänster och teknikleverantörer. Navian grundades i Sverige och är numera också verksamt i Storbritannien.

Taggar:

Citat