Navian utvald till Business Swedens Scale-Up-program, Catalyst

Navian är glad att meddela att vi har blivit utvalda att delta i det välrenommerade Catalyst-programmet, som drivs av Business Sweden. Denna utmärkelse markerar en betydande milstolpe för Navian och bekräftar företagets engagemang för att revolutionera fastighetsutvecklingsbranschen genom innovativa digitala lösningar samtidigt som vi stärker våra planer på att expandera internationellt.

Catalyst är ett erkänt program som syftar till att hjälpa svenska start-ups att uppnå snabb och hållbar internationell tillväxt. Genom att erbjuda strategiskt stöd och vägledning hjälper Catalyst deltagande företag att utvidga sin internationella närvaro. Genom denna utmärkelse kommer Navian att få tillgång till omfattande strategiskt stöd, vägledning och resurser som gör det möjligt för företaget att stärka vår position när vi påbörjar vår internationella expansionsresa.

Navians vision är att förändra de traditionella processerna inom fastighetsutvecklingsbranschen genom att använda toppmodern teknik och digitala lösningar. Genom vår plattform kommer Navian att effektivisera och förenkla den komplexa processen för fastighetsutveckling, vilket ger fastighetsutvecklare möjlighet att optimera effektiviteten, minska kostnader och uppnå högre lönsamhet.

"Vi är hedrade att ha blivit utvalda till Business Swedens Catalyst-program", säger Sergey Kazachenko, vd på Navian. "Denna utmärkelse understryker vårt åtagande att driva digitaliseringen inom fastighetsutvecklingssektorn och kommer att spela en avgörande roll för att stödja våra planer på internationell expansion. Catalyst är ett fantastiskt program för svenska start-ups som vill expandera utomlands och kommer att ge oss ovärderliga resurser och expertis för att ytterligare stärka vår internationella närvaro och expandera till nya marknader."

Navians deltagande i Catalyst bekräftar företagets åtagande för excellens och innovation samtidigt som det förstärker vår beslutsamhet att expandera internationellt. Genom att utnyttja kraften i digitala lösningar strävar Navian efter att ge fastighetsutvecklare, fastighetsinvesterare och partners internationellt möjlighet att fatta informerade beslut och driva hållbar lönsamhet i projekt.

Deltagande i Catalyst kommer att tillhandahålla Navian ovärderliga resurser och strategiskt stöd för att stärka vår internationella närvaro, etablera partnerskap på nya marknader och driva hållbar tillväxt på internationell nivå.

För mediakontakter eller ytterligare information, vänligen kontakta oss.

Matias Rodriguez
Head of Marketing
E-post:matias.rodriguez@naviangroup.com

Tel: +46 705 65 44 55

Navian Tech är den första digitala plattformen på marknaden som kopplar samman alla faserna i fastighetsutvecklings- och investeringsresan. Plattformen erbjuder de tjänster du behöver för att göra fastighetsinvesteringar och fastighetsutveckling enklare, mer effektivt och mer tillgängligt för alla.

Företagets vision är att öppna dörren till nya sätt att utveckla och investera i fastigheter för privata och institutionella investerare, små och mellanstora utvecklare samt andra inom fastighetstjänster och teknikleverantörer. Navian Tech grundades i Sverige och är numera också verksamt i Storbritannien.

Taggar:

Citat

Vi är hedrade att ha blivit utvalda till Business Swedens Catalyst-program. Denna utmärkelse understryker vårt åtagande att driva digitaliseringen inom fastighetsutvecklingssektorn och kommer att spela en avgörande roll för att stödja våra planer på internationell expansion. Catalyst är ett fantastiskt program för svenska start-ups som vill expandera utomlands och kommer att ge oss ovärderliga resurser och expertis för att ytterligare stärka vår internationella närvaro och expandera till nya marknader.
Sergey Kazachenko, vd på Navian