• Navian/

Navian vinner pris för årets bästa PropTech bolag på Nordic PropTech Awards 2023

Report this content

Navians grundare, Erik Linton och Sergey Kazachenko, tog igår emot priset Årets bästa PropTech-bolag inom Invest & Finance på Nordic PropTech Awards 2023 i Stockholm.

"Det här är en bekräftelse på att vi tar på allvar vårt arbete att revolutionera fastighetsbranschen med innovativa tjänster och tekniska lösningar. Vi är otroligt stolta över det här priset. Nordic PropTech Awards är de mest prestigefulla utmärkelser man kan vinna inom den nordiska PropTech-världen, och just Årets bästa PropTech inom Invest & Finance är ett kvitto på det vi kämpar för varje dag – att genom nytänkande och en vilja att förändra traditionella strukturer förbättra investeringsmöjligheter och öppna branschen för flera, säger Sergey Kazachencko, vd på Navian.

Nordic PropTech Awards är ett pris som lanserades i ett samarbete mellan de nordiska PropTech-föreningarna i Danmark, Sverige, Norge och Finland. Priserna hyllar de mest lovande och kraftfulla företagen inom den nordiska PropTech-branschen. En jury bestående av branschexperter valde vinnarna baserat på marknadspotential, innovation och tillväxtkriterier.

Kategorin "Invest & Finance” belönar PropTech-företag och digitala lösningar som förbättrar och innovativt hanterar investerings- och finansiella processer relaterade till fastigheter.

"Vi vill tacka alla nordiska PropTech-föreningar för detta pris och också gratulera alla vinnare i de andra kategorierna", avslutar Sergey Kazachenko.

För mer information om Navian, vänligen klicka på www.naviangroup.com

Läs mer om Nordic PropTech awards på https://www.nordicproptechawards.com/

Matias Rodriguez
Head of Marketing
E-post:matias.rodriguez@naviangroup.com

Tel: +46 705 65 44 55

Navian Tech är den första digitala plattformen på marknaden som kopplar samman alla faserna i fastighetsutvecklings- och investeringsresan. Plattformen erbjuder de tjänster du behöver för att göra fastighetsinvesteringar och fastighetsutveckling enklare, mer effektivt och mer tillgängligt för alla.

Företagets vision är att öppna dörren till nya sätt att utveckla och investera i fastigheter för privata och institutionella investerare, små och mellanstora utvecklare samt andra inom fastighetstjänster och teknikleverantörer. Navian Tech grundades i Sverige och är numera också verksamt i Storbritannien.

Taggar: