David Nilsson ny vd för Navigos Navbolag Geogruppen

David Nilsson har utsetts till ny vd för Navigos navbolag GEO-gruppen. Han är inne på sitt sjunde år i bolaget, senast i rollen som operativ chef. Han tar över efter Mikael Lilja som går i pension.

Geogruppen i Göteborg AB grundades 2006 och är en ledande aktör på marknaden för geologiska insatser och tillhandahåller tjänster inom fem huvudsakliga affärsområden: geoteknik, kärnborrning, energi och vatten, entreprenad samt miljöteknik.

Geogruppen har 27 medarbetare, sitt huvudkontor i Göteborg och omsätter cirka 50 Mkr på årsbasis med god lönsamhet. Bolagets kunder är företag, kommuner och privatpersoner och bolaget erbjuder sina tjänster över hela Norden.

Läs en intervju med David Nilsson om VD-bytet här

För mer information, vänligen kontakta

Oscar Rolfsson, VD, Navigo Invest AB (publ), e-post: oscar@navigoinvest.com, tel: 073 422 3199.

Om Navigo Invest AB (publ)

Navigo (www.navigoinvest.com) är ett investeringsbolag som investerar i mindre och medelstora onoterade företag företrädesvis i Sverige. Navigos stamaktie är listad på Nasdaq First North Premier Growth Market Stockholm under kortnamnet NAVIGO STAM. Navigos preferensaktie är noterad på Nasdaq First North Premier Growth Market Stockholm under kortnamnet NAVIGO PREF. Bolagets Certified Adviser är Carnegie Investment Bank AB (publ).

Mer information om Navigo finns på www.navigoinvest.com

Taggar: