• Nelly Group/

Telekonferens och presentation av CDON Groups resultat för det tredje kvartalet och de första nio månaderna 2011

CDON Group AB (publ.) (’CDON Group’ eller ’koncernen’) tillkännagav idag att koncernen offentliggör resultatet för det tredje kvartalet och de första nio månaderna 2011 måndagen den 17 oktober 2011 kl 13.00 CET. En telekonferens kommer att hållas samma dag kl 15.00 CET.

Mikael Olander, VD och koncernchef för CDON Group och Martin Edblad, finanschef närvarar vid telekonferensen.

Anmälan för att delta i telekonferensen görs via nedanstående länk:

www.cdongroup.com/telekonferens

Telefonnumret till telefonkonferensen erhålls vid anmälan. Telefonkonferensen kommer även att finnas tillgänglig på CDON Groups hemsida.

Frågor från investerare och analytiker:
Teresa Wincrantz, investerarrelationer
Tfn:                        + 44 (0)779 210 8573
E-post:                  ir@cdongroup.com

Pressfrågor:
Tfn:                        +46 (0) 10 703 20 04
E-post:                  press@cdongroup.com

CDON Group är en av Nordens ledande e-handelskoncerner. Sedan starten 1999 har gruppen utökat och breddat sin produktportfölj till att idag vara marknadsledande på e-handel inom Underhållning (CDON.COM, BookPlus.fi, Lekmer.com), Mode (Nelly.com, LinusLotta.com, Heppo.com), Sport & Hälsa (Gymgrossisten.com, Bodystore.com) och Hem & Trädgård (Tretti.com och RUM21.se). Under 2010 genererade gruppen 2,2 miljarder kronor i intäkter. CDON Group är noterad på NASDAQ OMX Stockholm Mid-cap lista.

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som CDON Group AB ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 10 oktober 2011 klockan 13:00 CET.