NeoDynamics presenterar på Redeye Fight Cancer Seminar 20 januari 2022

NeoDynamics VD Anna Eriksrud presenterar bolaget på Redeye Fight Cancer Seminar den 20 januari 2022 kl 14.15.

Länk till livesändning och schema för seminariet: https://www.redeye.se/events/825146/redeye-theme-fight-cancer-seminar-outlook-2022
Registrering kan göras på följande länk: https://www.lyyti.in/watch-live-broadcast-fight-cancer

Presentationen som hålls på engelska kommer att vara tillgänglig i efterhand på länken ovan och på NeoDynamics webbplats www.neodynamics.com.

ir@neodynamics.com

NeoDynamics AB (publ) är ett svenskt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra diagnostik och behandling av cancer. Företagets första produkt NeoNavia® som är ett nytt pulsbiopsisystem för ultraljudsledd vävnadsprovtagning har nu introducerats på marknaden. Biopsisystemet bygger på en patenterad pulsteknik som baseras på forskning vid Karolinska Institutet i Sverige. NeoNavia® utvärderas för diagnostik av bröstcancer på ledande kliniker i Storbritannien, Tyskland och Sverige. Pulsbiopsisystemet har använts för vävnadsprovtagning i bröst och lymfkörtlar på över 500 patienter. Aktien handlas på Spotlight Stock Market.