• NetEnt/

Inbjudan till telefonkonferens och presentation av rapport för andra kvartalet 2017

Torsdagen den 13 juli 2017 klockan 07:30 (CET) offentliggör NetEnt sin rapport för andra kvartalet 2017. En kombinerad presentation och telefonkonferens för investerare, analytiker och media kommer att hållas klockan 09:00 (CET).

Presentationen kommer att hållas på engelska av VD Per Eriksson och inledas med en kort genomgång av rapporten, följt av en frågestund.

Telefonnumret till konferensen är:
Sverige: +46 8 56642509
Storbritannien: +44 20 30089807

Presentationen kommer att sändas på internet i realtid och även finnas tillgänglig på NetEnts hemsida efter telefonkonferensen.

Länken till audiosändningen är: https://tv.streamfabriken.com/netent-q2-2017

Roland Glasfors, Investor Relations, NetEnt AB (publ)

NetEnt AB (publ) är en marknadsledande leverantör inom digital underhållning som utvecklar spel- och systemlösningar för världens mest framgångsrika onlinekasino-operatörer. Sedan starten 1996 har NetEnt varit banbrytande och drivit marknaden genom att erbjuda spännande spel baserade på en kraftfull teknisk plattform. NetEnt är noterat på Nasdaq Stockholm (NET-B) och har 900 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Kiev, Gibraltar, New Jersey och på Malta. www.netent.com