Presentation av delårsrapport för tredje kvartalet den 22 oktober 2020

Torsdagen den 22 oktober 2020 klockan 07:30 offentliggör NetEnt AB (publ) sin delårsrapport för det tredje kvartalet 2020. Vänligen notera att datumet har ändrats med anledning av Evolution Gamings offentliga uppköpserbjudande till aktieägarna i NetEnt.

Klockan 10:30 hålls en telefonkonferens och presentation för investerare, analytiker och media. Rapporten presenteras på engelska av NetEnts VD Therese Hillman, följt av en frågestund.

Länken till audiosändningen är: https://tv.streamfabriken.com/netent-q3-2020

Telefonnummer till konferensen är:
Sverige: +46 8 566 42707
Storbritannien: +44 3333 009 263
USA: +1 833 249 8404

Presentationen kommer att sändas på internet i realtid och även finnas tillgänglig på NetEnts hemsida efteråt.

Roland Glasfors, Investor Relations & Corporate Strategy, NetEnt AB (publ)

Informationen i detta pressmeddelande lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 1 oktober 2020 kl. 10:30 CET.

NetEnt AB (publ) är en marknadsledande leverantör inom digital underhållning som utvecklar spel- och systemlösningar för världens mest framgångsrika speloperatörer. Sedan starten 1996 har NetEnt varit banbrytande och drivit marknaden genom att erbjuda spännande spel baserade på en kraftfull teknisk plattform. NetEnt är noterat på Nasdaq Stockholm (NET-B) och har 1 100 medarbetare i Malta, Stockholm, Göteborg, Kiev, Krakow, Sofia, Gibraltar, London och New Jersey. www.netent.com