Netgain öppnar kontor i Göteborg

Netgain växer så det knakar. Sedan 2008 har vi öppnat kontor i Stockholm, Lund, Karlstad och Norrköping. Nu öppnar vi ytterligare ett nytt kontor, denna gång i Göteborg. Netgain har flera kunder i Göteborgsregionen. Vi ser därför att det är viktigt att finnas på plats lokalt för att hjälpa dem och nya kunder på resan mot digital automation.

Med expertkompetens inom ServiceNow, Dreamtsoft och Service Automation Framework vill Netgain bli förstahandsvalet för företag och organisationer som vill effektivisera sina processer i Göteborg. Med användaren i centrum gör vi automation enkel genom att kombinera metodstöd, använda standardplattformar och vår expertkompetens.

Vi är ständigt på jakt efter nya, nyfikna och målorienterade medarbetare. Netgain söker nu de bästa konsulterna till vårt team. Samtliga nya tjänster i Göteborg finns att söka redan nu (se länk nedan).

Netgains VD Mats Berthem ser fram emot det nya året och expansionen i Västsverige.

–  Etableringen i Göteborg är ett viktigt steg i vår strategi att vara närvarande där vi verkar. Vår erfarenhet med lokal förankring nära våra kunder ser vi som en framgångsfaktor både för Netgain och de företag som vi samarbetar med. Vi tror på digitaliseringens möjligheter för den enskilde och samhället.

Se de lediga tjänsterna här: https://netgain.teamtailor.com

För mer information kontakta:
Mats Berthem, VD på Netgain, +46 70 347 62 53 mats.berthem@netgain.se

Per Axelsson, Talent & HR Manager, +46 721 433 502 per.axelsson@netgain.se

Om Netgain
Netgain hjälper företag att på kort tid digitalisera sin verksamhet. Med våra experter inom Service Automation effektiviserar vi era manuella rutiner, beställningar och processer för snabbt resultat och ökad lönsamhet.
Läs mer på www.netgain.se

Om oss

Vi är experter på att digitalisera och automatisera processer och tjänster. Allt vi gör handlar om att skapa, implementera och utveckla lösningar som effektiviserar affärsprocesser och ger bättre användarupplevelser. Detta leder i sin tur till bättre service, nöjda användare, sänkta kostnader och ökad lönsamhet. Netgain är ett spetsbolag – i gränslandet mellan management och teknik. Vi säljer inte licenser så 100% av vårt fokus är på kunden och den automatiserade lösningen

Citat