Gratis föreläsningar och intressant paneldebatt om AI på Skoljobbsmässan i Stockholm den 12 april 2024.

Skoljobbsmässan är Nordens största rekryteringsmässa för personal inom skola och utbildningssektorn och arrangeras för 14 året i Stockholm.

På Skoljobbsmässan har yrkesverksamma inom utbildningssektorn möjlighet att träffa sin nästa arbetsgivare och utforska spännande karriärmöjligheter. Mässan bjuder också på intressanta föreläsningar och en paneldebatt.

Moderator för dagen är rektorn Johan Segerfeldt som är ett känt ansikte inom media, då han medverkat kring en mängd frågeställningar inom skolvärlden och han har även lyckats vända skolor med mindre framgångsrika resultat till att visa fantastiska resultat.

Bland de större utställarna ser vi bland annat TIKTOK, Stockholms utbildningsförvaltning, Internationella Engelska Skolan, Södertälje kommun och Yrkesgymnasiet.

Skoljobbsmässan arrangeras fredagen den 12 april 2024 på Sergel HUB i centrala Stockholm mellan klockan 11:00-18:00 och är gratis för alla besökare som jobbar inom skola och utbildning. För mer information och anmälan se: www.skoljobbsmassan.se

För mer information vänligen kontakta: Cecilia Löwenadler, Event Manager,
cecilia.lowenadler@netjobs.se, 08 67 87 420.

Bolagets Certified Adviser är Avanza Bank. Kontaktuppgifter till Avanza Bank: Mail: corp@avanza.se. Tel: 08-409 421 20.

NetJobs Group AB
Netjobs är ett svenskt tillväxtföretag som erbjuder söktjänster inom jobb och karriär. Vi sammanför dagligen kandidater med arbetsgivare och drivs av vår mission som är att hjälpa människor hitta bättre jobb och göra jobbsökandet enkelt och inspirerande. NetJobs Group AB (publ) grundades 2004 och är sedan 2006 noterad på Nasdaq OMX First North. Mer information finns på
www.netjobsgroup.com