NetJobs Group AB senarelägger årsredovisning till 7 maj

Report this content

NetJobs Group AB senarelägger publicering av årsredovisning 2019 till 7 maj från tidigare
kommunicerat 24 april.

Information i denna pressrelease är sådan information som NetJobs Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 23 april 2020 kl 11:30.

För ytterligare information kontakta:

Niklas Eriksson, VD, NetJobs Group AB (publ) niklas.eriksson@netjobs.com eller telefon: +46-8-67 87 420

Stockholm den 23 april 2020

Om NetJobs Group AB
NetJobs är ett svenskt HR-techbolag som hjälper arbetsgivare med digitala Talent Sourcing- och Employer Brandinglösningar. Genom vår tekniska plattform och nischade digitala karriärvarumärken matchar vi kvalificerade kandidater med attraktiva arbetsgivare. Vi drivs framåt av vår Vision att bli den självklara partnern i Sverige inom Employer Branding och Talent Sourcing digitalt. NetJobs Group AB (publ) är noterat på Nasdaq First North Growth Market.

Bolagets Certified Adviser är Avanza Bank. Mer information finns på www.netjobs.com. Kontaktuppgifter till Avanza Bank, Bolagets Certified Adviser: Mail: corp@avanza.se Tel: 08-409 421 20