NetJobs Group tecknar avtal om likviditetsgaranti

Report this content

NetJobs Group AB har idag tecknat avtal om om likviditetsgaranti med Sedermera Fondkommission.

Stockholm, 2019-10-15

NetJobs Group tecknar avtal om likviditetsgaranti

Pressrelease NetJobs Group AB

Åtagandet innebär att likviditetsgaranten åtar sig att ställa kurser på både köp- och säljsidan när så är möjligt, med verkan att skillnaden mellan köp- och säljkurs inte överstiger en viss nivå. Syftet med avtalet är att främja likviditeten i Bolagets aktie. Bolagets aktie handlas på Nasdaq First North Growth Market.

Information i denna pressrelease är sådan information som NetJobs Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 15 oktober 2019 kl 17:00.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Jonas Bertilsson, tf VD, NetJobs Group AB (publ)
Jonas.bertilsson@netjobs.se eller telefon: +46(0) 739-397636

Stockholm den 15 oktober 2019

Om NetJobs Group AB

NetJobs är ett svenskt HR-techbolag som hjälper arbetsgivare med digitala Talent Sourcing- och Employer Brandinglösningar. Genom vår tekniska plattform och nischade digitala karriärvarumärken matchar vi kvalificerade kandidater med attraktiva arbetsgivare. Vi drivs framåt av vår Vision att bli den självklara partnern i Sverige inom Employer Branding och Talent Sourcing digitalt. NetJobs Group AB (publ) är noterat på Nasdaq First North Growth Market. Bolagets Certified Adviser är Avanza Bank. Mer information finns på www.netjobs.com.

Kontaktuppgifter till Avanza Bank, Bolagets Certified Adviser: Mail: corp@avanza.se