Information om Covid-19 i samband med Netmores event, Smart Society

Säkerhet är högsta prioritet för oss på Netmore både för våra kunder, medarbetare och partners. Vi följer löpande myndigheternas uppdateringar angående det nya viruset Covid-19 samt följer deras rekommendationer.

För närvarande gör vi inga förändringar gällande eventet och dess tid, datum eller plats utan fortsätter som vanligt. Skulle myndigheternas rekommendationer ändras så är vi beredda att ta ny ställning. De som planerar att besöka Smart Society och känner sjukdomssymtom bör stanna hemma samt kontakta sjukvården. På plats, under eventet, kommer det finnas alla möjligheter att hålla god hygien samt god tillgång till handtvätt och handsprit, detta bedöms som effektivt av Folkhälsomyndigheten för att undvika smittspridning. Vad gäller Covid-19 följer vi utvecklingen och kommer att meddela information på webb och andra kanaler kring vårt event, om Folkhälsomyndigheten ändrar sina rekommendationer.

Vi ser fram emot att ses i Stockholm den 23-24 april 2020.

För mer information,

Johanna Björnson, CMO Netmore Group, johanna.bjornson@netmoregroup.com