Kalle Rosensköld leder Smart Society

2020 har gjort intåg och det är händelsernas år där IoT-marknaden kommer att kommersialiseras -på riktigt! Vi på Netmore tar stafettpinnen genom att anordna Sveriges coolaste IoT-event, Smart Society. Det kommer bli fullspäckat med spännande presentationer, hackathon, teknikdebatter, god mat och inte minst inspiration. En av våra inspiratörer kommer leda eventet framåt, han kommer säkerställa att vi alla får ut det bästa av dagarna. En moderator med stort teknikintresse fast med begränsad djup teknisk förståelse, det tror vi är bäst för en varierande kunskap hos er åhörare.

Kalle Rosensköld är en drivande person som jobbar med föreläsningar och utbildningar inom bland annat Ledarskap, Human Resource Marketing och Employer Branding men även inom film och social media. Kalle var även en av deltagarna i SVT´s omtalade reality-serie Nedsläckt land.

”Jag tycker det är oerhört intressant med digitalisering och alla möjligheter inom IoT. AI, algoritmer och appar får en allt mer central roll, även inom min bransch. Rekrytering, matchning och framtidens rekryteringssystem kommer att kommunicera med varandra och på så sätt hjälpa arbetsgivarna med rätt kompetens, på rätt plats och i rätt tid. Jag ser fram emot att leda Smart Society och jag är inte rädd för att ställa de frågorna som vi många undrar”. -Kalle Rosensköld

BOKA DIN PLATS NU!

För mer information, vänligen kontakta:

Johanna Björnson CMO, +46 70-861 67 66, johanna.bjornson@netmoregroup.com

Taggar: