Netmore arrangerar IoT event den 23-24 april 2020 i Stockholm

Uppdatering av innehållet i vårt event, Smart Society - Välkommen till IoT-eventet där vi fokuserar på lösningar och användare samt samverkan mellan olika leverantörer och tekniker. Smart Society sluter cirkeln i det ekosystem som Netmore verkar för.

Bland talarna kan vi presentera:

• Mikael Ahlström - Entreprenör & Investerare - SUP46, The Park och Hyper Island
  • Tony Mc Carrick, Tomas Thernström och Tommy Källman - Utvecklar det digitala Södertälje
  • Carl Gleisner - Biträdande Jurist på med fokus på teknikintensiva affärer och med bakgrund inom mjukvaruutveckling - Wesslau Söderqvist Advokatbyrå
  • Mårten Persson - Försäljningschef - Bintel

Bland utställarna finns bland annat:

Bintel, Sensefarm, Ambiductor, Elvaco, Aqua Robur, Omnipoint med flera

Vi kommer även parallellt anordna, tillsammans med Indesmatech, ett Hackathon. Information om fler talare, utställare och anmälan till Hackathon kommer komma löpande.

Netmore anordnar eventet Smart Society för att samla alla de lösningar, tekniker och leverantörer som finns inom Internet of Things (IoT). Netmore är en ledande leverantör i Sverige av IoT-nät med kommunikationstekniker som LoRaWAN®, 2G, 3G, 4G, förberedd för 5G, NBIoT och WiFi. Allt i kombination med vårt eget corenät. Alla tekniker och tjänster som finns inom IoT ska samverka för fastigheter, städer och hela vårt samhälle - ett helt ekosystem för IoT där samverkan är nyckeln till framgång.

Smart Society är ett öppet event, tillgängligt för alla verksamma inom IoT. Vi får bland annat ta del av ett 4 timmars Hackathon, inspirerande presentationer av case studies, professionella talare och en nätverkande bankettmiddag samt en massa intressanta utställare. Låt oss samlas, lära, nätverka och lyfta IoT i Sverige till nästa nivå!

När:            23-24 April 2020
Var:            Stockholm, Quality Hotel Friends
Hur:           Lunch-till-lunch med bankettmiddag på kvällen
Pris:           2 500 kr, ex. moms (exkl. logi)
Logi:          Boka hotellrum här (Begränsat antal)

BOKA NU!

För mer information, vänligen kontakta:

Johanna Björnson CMO, +46 70-861 67 66, johanna.bjornson@netmoregroup.com

G&W Fondkommission är företagets Certified Adviser för listningen på Nastaq First North Growth Market.

Taggar: