Robin Rutili föreslås till ny ordinarie ledamot i styrelsen för Netmore Group AB (publ)

Robin är en riktig entreprenör och har tillsammans med sin bror, Andreas Rutili, grundat företaget Vincero AB, som främst är verksamt inom fastighetssektorn men investerar också i andra bolag som grundarna själva är med och utformar. Han tar gärna vara på de möjligheter som uppstår när vår värld ändras och nya idéer och innovationer behövs. Robin har gedigen erfarenhet av utveckling av företag från en mängd olika ledande positioner och styrelseuppdrag. Senast från Doktor.se som han var med och grundade.

Robin skulle vara en tillgång för styrelsen, inte bara från ägandeperspektivet där Vincero AB är majoritetsägare, utan även hans erfarenhet och nätverk inom fastighetsbranschen skulle vara betydande för hela Netmore Group.

För mer information,

Rolf Norberg, Styrelseordförande, 0705 93 74 89