Smart Property 2020 - Programinnehållet släppt - Fokus PropTech och IoT-tillämpningar

Netmore och PropTech Sweden lanserar nu delar av programinnehållet för höstens viktigaste konferens inom fastighetsdigitalisering: Smart Property 2020. Konferensen kommer att fokusera på fastighetsindustrins olika behov, framväxandet av digitala smarta fastigheter, och på vilket sätt samhället kommer dra nytta av de stora förändringar som nu sker hos både fastighetsägare, fastighetsförvaltare och tjänsteleverantörer.

Eventet ger en inblick från hela industrin, och kommer under två dagar skapa en förståelse för det holistiska perspektiv som ligger till grund för hur morgondagens fastigheter kommer att se ut.

Vi belyser intressanta projekt, innovativa lösningar, samt smarta och kreativa produkter som vi aldrig trodde vi skulle behöva. Programmet kryddas med paneldiskussioner där ledande experter och tänkare berättar om olika teknologier samt vikten av datasäkerhet.

Bifogat hittar du mer information om programmet. Säkra din plats här. Vill du delta som utställare, berätta om ett lyckat projekt eller komma i kontakt med arrangörerna maila till event@netmoregroup.com

För mer information, vänligen kontakta:

Johanna Björnson CMO, +46 70-861 67 66, johanna.bjornson@netmoregroup.com

Smart Property är höstens viktigaste mötesplats för aktörer verksamma inom utvecklingen av fastighetsbranschen. Under två dagar förkovras vi inom Internet of Things och skapandet av smarta fastigheter, på riktigt. Webeventet är mer än ett vanligt webinarium, det är interaktivt. Det kommer vara en stor scen, parallella break out sessions, utställare med egna montrar, möjlighet till chat och privata möten. Syftet med eventet är att sammanföra fastighetsägare, tjänsteleverantörer, kommuner, operatörer med flera för att nyttja ekosystemet och främja utvecklingen av vårt samhälle. Låt oss gå från egosystem till ekosystem och från konkurrens till samarbete!

Netmore Group AB är en IoT-operatör som utvecklar heltäckande lösningar för städer, industrier, fastigheter och bostäder. Tillsammans med våra partners bygger vi säkra och hållbara ekosystem för Internet of Things, lokalt, nationellt och globalt. Netmore Group bildades 2010 och är sedan 2017 listade på Nasdaq First North Growth Market.G&W Fondkommission är företagets Certified Adviser för listningen på Nasdaq First North Growth Market.