NetOnNet når unik prisnivå på Laptop med Blu-ray!

Prispressaren på den svenska hemelektronikmarknaden NetOnNet fortsätter att förändra branschen. Under årens lopp har man introducerat flera produkter på banbrytande prisnivåer och nu har turen kommit till bärbara datorer med inbyggd Blu-ray som erbjuds för under 4.000 kr.

Inbyggd Blu-ray har tidigare endast varit ämnat för bärbara datorer i den högre priskategorin, från 7.000 kr och uppåt men nu har NetOnNet lanserat en serie datorer med kombinationen Blu-ray-läsare och DVD/CD-brännare.

- Vi har ansträngt oss lite extra för den här lanseringen och vi har lyckats få till ett mycket spännande sortiment som förutom Blu-ray är laddat med flertalet andra kraftfulla specifikationer, säger Mattias Knutsson, produktchef på NetOnNet.

Det är framförallt två produkter som står i lanseringens fokus; en 15-tums Asus-dator för 3.999 kr samt en 17-tums dator från Packard Bell för 4.999 kr. Den sistnämda har redan blivit en enorm försäljningssuccé och har dessutom utsetts till ”Godt Kjøp” av den norska prylsiten dinside.no.

- I flera undersökningar pekar kunderna ut NetOnNet som den butik där man får mest värde för pengarna. Att kunna erbjuda höga specifikationer till låga priser känns verkligen som ett fantastiskt mervärde för våra kunder, säger Jonas Järrenfors, marknadschef på NetOnNet.

Jonas Järrenfors, Marknadschef
Mobil 0709-55 97 55
jonas.jarrenfors@netonnet.com

NetOnNet – Hemelektronik till lagerpris
Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan och på lite mindre fina adresser än våra konkurrenter. Resultatet blir lagerpriser på bland annat TV, hemmabio, digitalkameror, datorer och mycket mer, varje dag, året runt. Istället för enstaka ”reafynd” och ”prischocker” bjuder vi på upptäcktsfärd bland ständigt röda prislappar på Internet i både Sverige och Norge eller någon av våra tolv Lagershopar. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås. Vid ett besök hos oss förstår man hela innebörden i de vackraste ord vi vet ”Kolla alltid med oss först”.