NetOnNets nyöppning skapade folkstorm

Folkstorm utbröt när NetOnNet öppnade ny Lagershop i Tyskland

– Kunderna sprang in i lagershopen efter att vi öppnat portarna, och kaos utbröt i jakten på de annonserade produkterna, säger Anders Halvarsson, VD på NetOnNet. Lagershopen i Nürnberg öppnade kl. 11.00 och kunderna började köa utanför Lagershopen redan vid sextiden på morgonen. – Intresset för vår etablering av en lagershop med riktigt låga priser här i Nürnberg har varit stort. Presskonferensen var välbesökt och en lokal radiostation direktsände från shopen under morgonen. Trots god förberedelse blev så vi ändå överraskade av den folkstorm som inträffade direkt efter öppningen, i fortsättningen får vi öka mängden ordningspersonal för att behålla kontrollen. säger Anders Halvarsson, VD på NetOnNet. För ytterligare information, vänligen kontakta: Anders Halvarsson, VD, NetOnNet Mobil: 0705-48 55 56