Pressinbjudan Gilla Karlshamn

Välkommen måndagen den 16 februari kl. 15:00 till Happiend Reklambyrå

(Drottninggatan 82 i Karlshamn)

Under 2015 kommer mycket att hända i Gilla Karlshamns spår. Fokusgrupperna har jobbat hårt med att hitta lösningar för att skapa ett bra livsklimat i Karlshamn. Fokusgruppen för Näringsliv har initierat en utökning av den befintliga KAN-galan, en sk Warm Up för att samla företag under gemensamt festligt paraply och program. Tillsammans ska vi nämligen bygga Sveriges bästa livsklimat i Karlshamn, en lösning i taget.

På plats träffar du Ninna Bengtsson (Happiend), Lasse Nilsson (Möbelform), Linda Åkesson (Adniil Interior), Frida Borgström (Karlshamns Centrumförening), Anna Deutgen (projektledare för Gilla Karlshamn) samt Ulrika Nordén Johansson och Fredrik Gummesson (Karlshamns kommun).

Kontakt och anmälan: Projektledare Anna Deutgen
E-post: anna.deutgen@netport.se | Mobil: 0702-35 60 72

www.gillakarlshamn.se

NetPort Science Park är en samverkansorganisation som tillsammans med Karlshamns kommun, Blekinge Tekniska Högskola och näringslivet skapar hållbar ekonomisk tillväxt och samhällelig utveckling. NetPort Science Park initierar och deltar i forskningsprojekt med lokala, nationella och internationella partners inom fokusområdena Digitala medier, Intelligent logistik/ITS och Energi. NetPort Science Park är en stimulerande och utvecklande miljö för utvecklingsföretag i tillväxt, och en mötesplats för människor, men även för idéer, kunskap och kreativitet. Läs mer på www.netport.se