Pressinformation - Netto redovisar ett positivt resultat 2009!

Till Pressen För första gången sedan Netto Marknad AB etablerade sig i Sverige 2002 redovisar företaget nu ett positivt resultat. I bifogat pressmaterial presenterar vi företagets fina utveckling och jag bifogar även fria pressbilder samt lite bakgrundsinformation kring Nettos verksamhet i Sverige. För ev. kommentarer är ni välkomna att kontakta undertecknad. Vänliga hälsningar Jan Richter VD NETTO SVERIGE MARKNAD AB Direkt: +46 (0) 346 69 6003 Mobil: +46 (0) 73 76 50 110 www.netto.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se http://www.cisionwire.se/netto/r//pressinformation---netto-redovisar-ett-positivt-resultat-2009-,c9271924 Följande filer finns att ladda ned: https://mb.cision.com/Main/3194/9271924/21658.pdf