NEVIs innehav HUBSO har övertagit Rebecca Stella, sålde för över miljonen första dygnet

Stockholm, 2019-08-28

NEVIs innehav HUBSO har nylanserat Rebecca Stellas varumärke, som sedan 2015 har legat under NA-KD. I söndags gick www.rebeccastella.com live med ett helt nytt skönhetskoncept och varumärke.

“Rebecca gifter sig den 6:e september och den första produkten har inspirerats av kärleken och det stundande bröllopet, därmed fick parfymen namnet I DO. En miljonförsäljning passerades på bara 24 timmar, vilket är fantastiskt roligt. Det finns ytterligare produktsläpp inplanerade för hösten och Hubso har höga förväntningar på skönhetsmärket.

VD HUBSO Josefine Abrahamsson”.

För mer information om HUBSO: www.hubso.com

Thomas Jansson

NEVI har som affärsidé att investera i Bolag, såväl noterade som onoterade, samt utveckla och lansera egna affärsidéer. Såväl investeringar som utveckling av egna affärsidéer sker inom ett brett spektrum. Vid investeringar har Bolaget som strategi att investera genom nybildade dotterbolag och betala med både kontanter och nyemitterade aktier i respektive dotterbolag. Målet är att de Bolag NEVI investerar i ska noteras inom en snar framtid. NEVI har som strategi att vara aktiva ägare avseende affärs- och strategiutveckling.