New Equity Venture:s VD Thomas Jansson lämnar uppdatering om portföljen

Stockholm, 2019-10-03

NEVI arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra portföljen enligt bolagets affärside. Under de senaste kvartalen har antalet innehav minskat och det kan eventuellt minska något ytterligare innan det åter blir fler. För med genomförd emission och positiv utveckling av befintliga innehav har NEVI resurser för att åter öka antalet innehav i portföljen.

NEVI rapporterar månadsvis substansvärdet och substansvärdet kommer presenteras inom kort. Nedan redovisar vi de innehav vi äger per dags dato, samt kommentarer som avyttrade innehav. NEVI har idag 15 innehav.

Noterade Onoterat
iApotek Hubso AB
Tourn Int AB GOGO Lead Tech
Mediacle Group AB Precisionsmetall
Orgo Tech MOBA Network
CGIT Partner FK
Zoomability Int WaVR Tech
Game Chest Group AB
Ayima Group AB
Sjöstrand:
Future Gaming Group Int AB
avyttrat utan väsentlig påverkan på  substans eller resultat.
Aerowash
avyttrat enlig pressmeddelande 2019-09-12.

New Equity Venture Int VD Thomas Jansson uppdaterar (Rubrik)