Inbjudan till New Wave Group’s kapitalmarknadsdag

New Wave Group AB har nöjet att bjuda in investerare, analytiker och media till kapitalmarknadsdag tisdagen den 20 februari 2024.

Presentationerna kommer att handla om New Wave Groups marknadsläge, tillväxtagenda, produkterbjudande och hållbarhetsarbete. Presentationer kommer att hållas av VDar i koncernens dotterbolag och främst omfatta varumärkena Craft, Clique, James Harvest, Printer och Cutter & Buck samt en presentation om koncernens hållbarhetsarbete. Koncernens senaste förvärv – Tenson AB – kommer också att hålla en presentation. Craft har även nöjet att välkomna AGF Aarhus, ny samarbetsklubb from 1 juli 2024, som presentatör.

Presentationerna kommer att hållas på engelska. Agenda och mer detaljerad information kommer att publiceras på New Wave Groups webbplats i närmare anslutning till eventet.

Kapitalmarknadsdagen kommer att hållas i New Wave Groups showroom på Barnhusgatan 16 i Stockholm och presentationerna startar kl 10.00. Dagen beräknas avslutas kl 16.30 och därefter inbjuds deltagare till lättare förtäring samt en Gin- och Öl provning från Kosta Destilleri och Kosta Bryggeri.

Antalet fysiska platser är begränsat. Vänligen anmäl ditt deltagande (fysiskt eller länk) till presentationerna samt om ni närvarar på efterföljande förtäring genom att skicka ett mejl till kristina.andersson@nwg.se senast den 14 februari.

Taggar: